Garantie

Altijd 2 jaar fabrieksgarantie

Bij linnengordijnen.nl heb je altijd 2 jaar fabrieksgarantie op al onze producten. Zo kun je optimaal en met een gerust hart genieten van onze raamdecoratie. Wij zijn er van overtuigd dat je jaren lang plezier zult hebben van onze kwaliteit producten. 

Wij zijn pas tevreden als de klant dat ook is. Ook bij klachten en problemen willen graag zo goed en zo snel mogelijk helpen.

Op al onze producten is daarnaast ook de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat je recht hebt op een goed product van linnengordijnen.nl. Wanneer het raamdecoratie defect of beschadigd is, heb je recht op reparatie of een nieuw product. Hiervoor kun je contact opnemen met onze service afdeling, waarna op basis van de garantiebepalingen gekeken wordt of de klacht gegrond is.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Ben je niet tevreden over onze producten en/of service? Dan horen wij het graag!
Op al onze producten heb je naast de wettelijke garantie, minimaal 2 jaar volledige productgarantie. Wanneer jouw raamdecoratie defect of beschadigd is, heb je recht op reparatie of een nieuw product. Heb je een klacht over de dienstverlening of is er onverhoopt een defect aan een artikel dan kun je dit telefonisch 076-5329326 of per email info@linnengordijnen.nl aan ons melden. Wij zullen dan binnen 3 werkdagen contact opnemen. Voor de uitgebreide beschrijving van onze garantie voorwaarden verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.

 

1. Artikel defect ontvangen
Meld je klacht door een email te sturen naar info@linnengordijnen.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met je op. Voor direct en persoonlijk contact kan je bellen onze klantenservice op het nummer 076-5329326. 

 

2. Klacht of defect binnen garantie
Wanneer je een artikelklacht meldt, kijken we of de voorwaarden, zoals in de algemene voorwaarden omschreven, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrijd- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van linnengordijnen.nl. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  1. beschadiging door opzet, of nalatigheid;
  2. onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  3. normale slijtage en/of;
  4. beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

Mogelijk verwijzen wij je naar de servicedienst/helpdesk voor een snellere afhandeling. Servicemedewerkers die technische kennis hebben over het product helpen je bij het vinden van een passende oplossing. Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de klacht. Houd je bestelnummer bij de hand voor een snelle afhandeling. 

 

3. Klacht of defect buiten garantie
Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Uiteraard mag je verwachten dat onze producten na een bepaalde periode en na normaal gebruik nog goed zouden moeten functioneren. Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van de klacht, dan informeren we je hier vooraf over.

 

4. Transportschade
Helaas komt het wel eens voor dat tijdens het transport een beschadiging optreedt aan een pakket en/of de inhoud. Dat is een kwalijke en teleurstellende zaak, juist wanneer je je verheugt op jouw bestelling. Linnengordijnen.nl begrijpt jouw teleurstelling. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen wij je het volgende te doen;

  1. maak melding bij de courier bij ontvangst van een beschadigd pakket.
  2. meldt de schade per e-mail of telefonisch zo snel mogelijk bij de klantenservice (076-539326)
  3. telefonisch of via mail ontvang je van ons een bevestiging met de verder te volgen procedure/ stappen.

Normaal gesproken kan een transportschade binnen een paar dagen worden opgelost indien de juiste stappen worden ondernomen. In het geval van transportschade hebben wij, indien redelijkerwijs mogelijk, ook de originele verpakking nodig

 

5. Garantieperiode
Heb je bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Onze garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.