Klachtenprocedure

Soms gaan dingen niet helemaal zoals het zou moeten. In dat geval kijken we graag samen met jou naar een goede oplossing. Heb je een klacht? Stuur deze dan per e-mail naar onze klantenservice. Wij bekijken iedere klacht serieus en proberen tot een eerlijke oplossing te komen.

Onze gegevens:

info@linnengordijnen.nl
Bredase weg 57
4861 TB Chaam
Nederland
Let op: geen retour/showroom adres

Neem bij vragen gerust telefonisch contact op: Tel: 076 5329 326 (ma t/m vrij van 10:00 tot 22:00, za 9:00 t/m 18:00). Als we je klacht ontvangen hebben krijg je hiervan per e-mail een bevestiging. Wij zullen dan binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Mocht er meer tijd nodig zijn, bijvoorbeeld i.v.m. contact met de fabrikant, dan stellen we je hiervan op de hoogte. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (http://www.sgc.nl).Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).