Retouren & service


Retourneren

Ben je toch niet tevreden over je product? Of is het stuk of beschadigd? Dit is uiteraard niet de bedoeling en we gaan er alles aan doen om het op te lossen zodat je wel tevreden bent. Linnen Gordijnen B.V. verkoopt producten die speciaal voor jou op maat gemaakt worden. Deze producten kunnen niet retour gestuurd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is na succesvolle betaling definitief. Wanneer een artikel niet retour gezonden kan worden staat dit duidelijk vermeld bij je bestelling. Linnen Gordijnen B.V. is niet verantwoordelijk voor foutief opgegeven maten. Hebben wij foutief ingemeten? We zullen er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen.

Leveringsproces:

Al onze producten worden met zorg vervoerd. Onze gordijnen worden altijd hangend vervoerd om ze in de beste staat bij je te krijgen. NE-distriservice voert het transport voor ons uit. Ze bezorgen, afhankelijk van de woonplaats, op dinsdag/woensdag of donderdag/vrijdag. De avond voor levering ontvang je van hen een mail met de exacte gegevens en het tijdvak van levering. Linnengordijnen.nl is helaas niet bevoegd om veranderingen in het bezorgschema zelf uit te voeren. Bij niet thuis ontvang je een briefje in de deur en kun je een nieuwe afspraak maken.